Archiwum maj 2016


maj 06 2016 Materiały na okna przemysłowe
Komentarze (0)

Materiały na okna przemysłowe to rzecz, na którą trzeba zwrócić szczególną uwagę, jeśli chcemy zyskać pewność, co do jakości wybieranych przez nas produktów w branży budowlanej. Materiały na okna przemysłowe możemy sprawdzić, zasięgając porady specjalistów, którzy z pewnością z chęcią nam pomogą. Podstawowymi cechami, jakie powinny posiadać materiały na okna przemysłowe, są wytrzymałość na bardzo niskie i bardzo wysokie temperatury, odporność na wstrząsy i uderzenia, trwałość, nieścieralność i możliwość dostosowywania kształtów i rozmiarów do własnych potrzeb. Jeśli udało nam znaleźć takiego typu materiały na okna przemysłowe, możemy być pewni co do jakości naszych okien. Kupując już gotowe okna przemysłowe, powinniśmy upewnić się, czy są one wykonane z takich właśnie materiałów. Od tego zależy bowiem to, czy będą one nam służyć i przez jaki czas. Nie należy również na tym oszczędzać, bo w tym wypadku możemy się w rezultacie okazać stratni. Wybierajmy dobrej jakości materiałów sztucznych, typu PCV lub materiały naturalne.

maj 06 2016 Najtańszy kredyt gotówkowy
Komentarze (0)

Jeden z polskich bankówJednym z podstawowych argumentów, który według kryteriów konsumenta, przemawia na korzyść pożyczki czy kredytu jest niskie oprocentowanie. Przekłada się to w sposób oczywisty na wysokość rat, jednak niekoniecznie jest to od razu najbardziej istotny czynnik. Często musimy wziąć pod uwagę także inne zmienne, które mogą decydować o tym, czy dany kredyt jest czy nie jest odpowiednim dla naszych potrzeb. Aby wybrać najtańszy kredyt gotówkowy dobrze jest użyć jednego z dostępnych w internecie kalkulatorów, które błyskawicznie wyliczają orientacyjną wysokość raty przy zadanych warunkach. Wprawdzie uzyskane w ten sposób wyniki nie zawsze idealnie zgadzają się z rzeczywistością, zazwyczaj jednak dają całkiem niezłe przybliżenie rzeczywistych kosztów kredytu. Podobnie możemy sprawdzić, czy aby na pewno najtańsza pożyczka gotówkowa spełni pokładane w niej nadzieje na załatanie dziury budżetowej. Przy okazji warto także sprawdzić rankingi kredytów i pożyczek, ponieważ uwzględniają one często także inne niż oprocentowanie, ale równie istotne czynniki. Nie wystarczy bowiem, żeby kredyty gotówkowe oprocentowanie było jak najniższe. Potrzeba jeszcze gwarancji bezpieczeństwa, a nierzadko również bardzo szybkiej decyzji. Okazuje się natomiast, że kredyty zwane błyskawicznymi kosztują jednak trochę więcej od tych, udzielanych w standardowym okresie czasu. Wpływa to bez wątpienia na ilość zaciąganych kredytów poszczególnych rodzajów, a więc pośrednie kształtuje rankingi, z których korzystamy. W ten sposób zamyka się pętla, która doprowadza do tego, że z ofert banków znikają kredyty, które z punktu widzenia konsumentów są najmniej interesujące. Jednocześnie rośnie udział w rynku kredytów dobrych, przy czym warto zauważyć, że sytuacja taka jest dynamiczna i nie doprowadzi nigdy do ustalenia stałych i niezmiennych ofert banków.

maj 04 2016 Peugeot 908
Komentarze (0)

Peugeot 908

maj 04 2016 Co decyduje o atrakcyjności reklamy?
Komentarze (0)

 

Produkty reklamowe

Skuteczność reklamy jest pochodną wielu czynników. Jednym z nich jest bez dwóch zdań atrakcyjność. Co rozumiemy pod pojęciem reklamy atrakcyjnej? To problem dość złożony, który jednak wymaga pewnych wyjaśnień, jeśli założymy, że chcemy działać skutecznie. Przede wszystkim zatem musimy pozbyć się złudzenia, że nasza reklama może być atrakcyjna dla wszystkich. Dla nas jednak z praktycznego punktu widzenia najistotniejsze jest, aby została uznana za ciekawą przez osoby, których profil pasuje do naszego opisu odbiorcy. To jeden z głównych celów targetowania: umożliwienie takiego skomponowania reklamy, aby była ona skuteczna przez atrakcyjność właśnie. Zacznijmy więc od tego, że podstawowym elementem większości reklam jest dźwięk. Nawet, jeśli mówimy o reklamie telewizyjnej to po wyłączeniu dźwięku wiele z nich nie nadaje się do niczego. Jeśli zaś nie wykorzystujemy słowa mówionego to bardzo często musimy zawierzyć pisanemu. To co interesuje nas w obu przypadkach to język. Mówi się, że reklama powinna być stworzona przy użyciu języka maksymalnie zrozumiałego. Nie do końca jest to prawdą. Język powinien być zrozumiały dla konkretnej grupy odbiorców. Trudno zresztą byłoby na przykład zareklamować luksusowy samochód tak, aby wszyscy odbiorcy zrozumieli reklamę- większość z nas na przykład nie ma bladego pojęcia jak rozwinąć większość skrótów poza ABS i może ESR. Zresztą nawet, jeśli język będzie zrozumiały, na przykład przy reklamie pustaków, to i tak tylko odpowiednia wiedza potrafi odróżnić wyrób lepszy i gorszy. Tworząc reklamę musimy jednak pamiętać, że mózg ludzki stworzony jest do percepcji obrazu, podczas gdy wiele reklam rzuca się w oczy, ale nie jest odbierana pozytywnie. Każdy przekaz zawarty w reklamie musi odbiorcy pozostawić czas na zdekodowanie informacji. Tu jednak znów wiele zależy od naszej grupy docelowej. Niektórym odpowiada przytaczanie w reklamie statystyki, procentów, promili, ułamków i stosunków, ale większość ludzi raczej nie będzie zbyt wiele z takiej reklamy pamiętać. I tu właśnie zasadza się problem- jeśli nie wykonaliśmy dobrze targetowania, to nie dopasujemy reklamy do odbiorcy, nie odniesiemy sukcesu, ponieważ reklama trafi pod zupełnie inny adres niż byśmy chcieli.

maj 04 2016 Reklama radiowa
Komentarze (0)

 

Zagięcie fali radiowej

Pomimo tego, że radio dawno zostało w tyle jako medium za telewizją i internetem to wciąż cieszy się i tak sporą popularnością. Wprawdzie czas, przez jaki przeciętny Polak słucha radia jest dość krótko, zatem szansa na to że trafi na reklamy jest dość niewielka. Jednak kiedy chwilę nad tym pomyśleć to można znaleźć przynajmniej jedną grupę osób, która opiera się głównie na radiu. Są to kierowcy i to każdego rodzaju: od nas dojeżdżających do pracy przez taksówkarzy i kierowców autobusów miejskich po kierowców trasowych. Wszyscy oni słuchają głównie radia. Stąd też taki a nie inny rozkład reklam w radiu: dotyczą one głównie samochodów, sporych wydarzeń kulturalnych i leków tudzież paraleków. Inne reklamy oczywiście także się trafiają, ale są często dużo rzadsze. Problemem jest jednak stworzenie dobrej reklamy. Włączając radio żadną przyjemność jest usłyszeć po raz setny identyczną reklamę w ciągu miesiąca. W dodatku często zwracają one uwagę niedopracowaniem i totalnym niezrozumieniem tematu. Tymczasem radio jest zdecydowanie trudną klasą medialną, gdzie, aby przygotować cokolwiek z sensem, trzeba naprawdę sporego wysiłku. Nie wystarczy napisanie nawet najlepszego tekstu, jeśli nie zostanie od właściwie odczytany, zagrany, przy mikrofonie. Także częstotliwość reklamy ma tu spore znaczenie i godziny emisji również. Wydaje się, że nie można przygotować reklamy prostszej niż radiowa, tymczasem w praktyce bardzo często okazuje się, że w zasadzie każdy lub niemal każdy inny typ będzie prostszy w przygotowaniu. W wielu przypadkach agencje reklamowe przerzucają się z reklamy radiowej na dźwiękową reklamę internetową. Przyczyną tutaj są gównie koszta takiej kampanii, ale tez fakt, że internet ma szersze grono odbiorców, co jednak nie jest wykorzystywane przy bardziej potrzebnych produktach, ale nader często w sytuacji, kiedy reklama radiowa przerasta twórców i nie są w stanie oni przygotować poważnej kampanii radiowej. Warto jednak zaznaczyć, że grupa internautów i słuchaczy to dwie całkowicie odmienne grupy docelowe, więc identyczna reklama w obu przypadkach prawdopodobnie wykaże całkowicie różną skuteczność.